Re: wielka prosba: laptop (z komputronik), czy wart swojej ceny?

Autor: Remek <nospam_at_gmail.com>
Data: Thu, 14 Jun 2012 15:17:27 +0200

Użytkownik "m" napisał:

> Cóż, przeciwko tysiącom wrażeń negatywnych, znajdę jedno wrażenie
> pozytywne - swoje. Od kilku lat zaopatruję się tylko w Komputroniku.
> Ceny mają co prawda dość wysokie ...

Wysokie ceny i:

> Mógłbyś rozwinąć? Podróbki sprzedają?

Robert Winkler:

"nie dość że żeby zmieściś się w cenie trzeba było wybrać model
posiadający o 1/3 mniej pamieci operacyjnem,
to jeszcze dysk twarty to tylko 500GB,
Samsung miał 6 GB ramu i 1TB-owy dysk.
Pozostaje też pytanie, gdzie jest ta matryca FullHD?
FullHD to 1920 × 1080 a nie 1366 x 768
No i taki mały drobiazg
"Zainstalowany system operacyjny: Brak"
czyli do tych 2399 zł trzeba doliczyć jeszcze cene systemu operacyjnego."

to robi rzeczywiście pozytywnw wrażenie. Kupuj u nich. Kto Ci broni? Ja wolę
inne firmy.

Remek