Re: wielka prosba: laptop (z komputronik), czy wart swojej ceny?

Autor: m <mvoicem_at_gmail.com>
Data: Thu, 14 Jun 2012 17:03:39 +0200

W dniu 14.06.2012 15:17, Remek pisze:

> Wysokie ceny i:

Dla przypomnienia, napisałeś " Natomiast nowe to przeważnie produkty z
najniższej półki udające firmowe.", co spowodowało moje pytanie powyżej.

> Robert Winkler:
>
> "nie dość że żeby zmieściś się w cenie trzeba było wybrać model
> posiadający o 1/3 mniej pamieci operacyjnem,
> to jeszcze dysk twarty to tylko 500GB,
> Samsung miał 6 GB ramu i 1TB-owy dysk.
> Pozostaje też pytanie, gdzie jest ta matryca FullHD?
> FullHD to 1920 × 1080 a nie 1366 x 768
> No i taki mały drobiazg
> "Zainstalowany system operacyjny: Brak"
> czyli do tych 2399 zł trzeba doliczyć jeszcze cene systemu operacyjnego."
>
> to robi rzeczywiście pozytywnw wrażenie.

Wrażenie jest takie - że ktoś tam nie mógł kupić tego co chciał za kasę
którą miał. Ale gdzie tu jest "udawanie produktu firmowego"?

> Kupuj u nich. Kto Ci broni? Ja wolę
> inne firmy.

Dla porządku - poleć te inne firmy. W sumie na Komputroniku się świat
nie kończy i warto wiedzieć gdzie się mogę jeszcze zaopatrywać.

p. m.