Re: wielka prosba: laptop (z komputronik), czy wart swojej ceny?

Autor: m <mvoicem_at_gmail.com>
Data: Thu, 14 Jun 2012 08:55:38 +0200

W dniu 14.06.2012 02:09, Remek pisze:

> Tak.

> Tego nie twierdzę. Natomiast nowe to przeważnie produkty z najniższej półki
> udające firmowe.

Mógłbyś rozwinąć? Podróbki sprzedają?

> Wystarczy? Znajdziesz tysiące takich "wrazeń". Szkoda gadać.

Cóż, przeciwko tysiącom wrażeń negatywnych, znajdę jedno wrażenie
pozytywne - swoje. Od kilku lat zaopatruję się tylko w Komputroniku.
Ceny mają co prawda dość wysokie, ale serwis po zakupie, przynajmniej w
Poznaniu, oceniam bardzo dobrze. Fakt, że dotąd nic mi się od nich nie
psuło, oprócz dysków (za to 4 razy na przestrzeni kilku lat), które
reklamowali sprawnie i po mojej myśli.

p. m.