Re: Kt贸ry ultrabook polecacie?

Autor: Chris <spam_at_spam.net>
Data: Thu, 14 Jun 2012 11:45:42 +0200

januszek nabazgra艂(a):

> Chris napisa?(a):
> Warto艣ci mniejsze ni偶 b艂膮d statystyczny - nic z tego w sumie nie wynika
> :)

Co艣 tam zawsze wynika :) to s膮 reklamacje w pierwszym miesi膮cu od zakupu ..
co jest dalej ju偶 wol臋 nie wiedzie膰 :)

> Swoj膮 drog膮 czy nie jest tak, 偶e kiedy Klientowi psuje si臋 laptop to
> kontaktuje si臋 On z supportem (np Sony http://www.sony.pl/support/pl/;
> HP http://www.hp.pl/bsc etc) a nie z Dystrybutorem? Co za tym idzie
> ewentualne reklamacje u Dystrybutora nijak si臋 maj膮 do rzeczywistej
> awaryjno艣ci sprz臋tu (i tu bardziej przemawia do mnie ranking napraw,
> kt贸ry linkowa艂em).

Do miesi膮ca czasu jest DOA i mo偶na co艣 na tej podstawie wywnioskowa膰.

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawd藕 histori臋 auta i zobacz czy nie by艂o wrakiem.
www.automo.pl - Sprawd藕 VIN, wyposa偶enie, przebieg, histori臋 wypadkow膮.