Re: Który ultrabook polecacie?

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Thu, 14 Jun 2012 02:56:22 -0400

On Wed, 13 Jun 2012 14:31:50 -0700 (PDT), Dyletant <dyletant_at_yahoo.pl>
wrote:

>Witam,
>
>Mój komp ma już ponad 10 lat. Ojciec chce mi dać na nowego, ale chyba
>tym razem to już nie będzie sprzęt stacjonarny.
>
>Chciałbym się zmieścić do 5 kawałków (5 tys. zł), najoptymalniej
>byłoby to coś blisko czwórki.
>
>Myślę o ultrabooku Sony.
>
>http://www.chip.pl/news/sprzet/notebooki_i_netbooki/2012/05/13-calowy-ultrabook-vaio-t13-do-kupienia-w-polsce-2
>
>Nic nie wiem o HP:
>
>http://www.kuzniewski.pl/k555,hp-envy.html?gclid=CNmn27yTzLACFUFG3wod1XnoWw

> [...]

widze, ze tutejsi spece dwoja sie i troja w pomaganiu.
kwestia jest rowniez tego co bedziesz na nim chcial robic. te HP to
nie ultrabooki. mam zle doswiadczenia z ta firma, ale to moze tylko
ja. laptopy sony sa dosc delikatne. w tych z ktorymi mialem
doczynienia, a byly solidnie uzywane, stosunkowo szybko padaly
trackpady i klawiatury. jakby je moze oszczedniej/sensowniej uzywac,
to by wytrzymaly dluzej. mam tez duze zastrzezenia do pomocy
technicznej sony i dziwnej polityce dotyczacej uaktualnien
sterownikow.
pare miesiecy temu kupilem asusa z serii zenbook i sobie, na razie,
chwale. w porownaniu z innymi ma solidniejsza obudowe, ale placi sie
ciezarem. klawiatura mnie troche irytuje, ale ja mam specyficzne
wymagania. nie wiem czy wytrzyma 5 lat (na pewno nie 10) ale nie
liczylem na to przy zakupie.
jak chcesz cos rownie solidnego, a dlugowiecznosc jest istotna, to
moze makowke airbooka. mam pare laptopow applea, ktore po prostu nie
chca pasc na dobre, a juz maja w okolicy 10 lat. znajomi maja airbooki
i tez sobie chwala i wcale ich nie oszczedzaja. ale to zalezy jaki
masz stosunek ideologiczny do tej firmy. <rs>