Który ultrabook polecacie?

Autor: Dyletant <dyletant_at_yahoo.pl>
Data: Wed, 13 Jun 2012 14:31:50 -0700 (PDT)

Witam,

Mój komp ma już ponad 10 lat. Ojciec chce mi dać na nowego, ale chyba
tym razem to już nie będzie sprzęt stacjonarny.

Chciałbym się zmieścić do 5 kawałków (5 tys. zł), najoptymalniej
byłoby to coś blisko czwórki.

Myślę o ultrabooku Sony.

http://www.chip.pl/news/sprzet/notebooki_i_netbooki/2012/05/13-calowy-ultrabook-vaio-t13-do-kupienia-w-polsce-2

Nic nie wiem o HP:

http://www.kuzniewski.pl/k555,hp-envy.html?gclid=CNmn27yTzLACFUFG3wod1XnoWw

Trochę o tym czytałem, ale nie siedzę w sprzęcie (raczej nie jestem
ścisłowcem) wolę raczej humanistykę.

Proszę o wszelkie rady.

Czy ten Soniak jest wart swojej kasy? Czy warto coś dołożyć do tej
ceny i mieć lepszy sprzęt? Potrzebuję rzeczy trwałej na której nowsze
oprogramowanie będzie bujać minimum 10 lat (jak na moim obecnym
kompie, wszystko buja, ale już powolusieńku widać, że zaczyna się
zacinać).

Dziękuję i pozdrawiam,

D.