Re: Który ultrabook polecacie?

Autor: Dyletant <dyletant_at_yahoo.pl>
Data: Thu, 14 Jun 2012 02:25:08 -0700 (PDT)

On 14 Cze, 08:56, rs <no.addr..._at_no.spam.pl> wrote:

> widze, ze tutejsi spece dwoja sie i troja w pomaganiu.
> kwestia jest rowniez tego co bedziesz na nim chcial robic. te HP to
> nie ultrabooki. mam zle doswiadczenia z ta firma, ale to moze tylko
> ja. laptopy sony sa dosc delikatne. w tych z ktorymi mialem
> doczynienia, a byly solidnie uzywane, stosunkowo szybko padaly
> trackpady i klawiatury. jakby je moze oszczedniej/sensowniej uzywac,
> to by wytrzymaly dluzej. mam tez duze zastrzezenia do  pomocy
> technicznej sony i dziwnej polityce dotyczacej uaktualnien
> sterownikow.
> [...]

Zenbook jest fajny, ale metalowa obudowa nie jest dla mnie.

Do czego jest mi potrzebny? Czytanie książek, pisanie maili, czyli
głupoty. Ale chcę, żeby to bujało jak mam otwarte np. 4 książki po
1000 stron, excela, worda i przeglądarkę, a do tego słucham muzyki.
Musimy być przyjemna i szybka klawiatura, nie do pisania jednym
palcem, tylko szybkie wygodne pisanie.

Airbook? Czy jakiś konretny modelik można poprosić na próbkę?

Ten Dell w którym padła bateria miał fajny klawiaturkę i przyjemną
obudowę (nie było od niej zimno w dłonie przy długim pisaniu.

Przepraszam, tamten list mi się za szybko wysłał.

Dziękuję i pozdrawiam,

D.