Re: wielka prosba: laptop (z komputronik), czy wart swojej ceny?

Autor: Remek <nospam_at_gmail.com>
Data: Thu, 14 Jun 2012 02:09:07 +0200

Użytkownik "1634Racine" napisał:

> ceny zawsze i zdecydowanie wyzsze niz inni?

Tak.

> uzywane graty, jako nowe sprzedaja?

Tego nie twierdzę. Natomiast nowe to przeważnie produkty z najniższej półki
udające firmowe.

> naprawy gwarancyjne - fikcja?

Tak. Monitor, który u nich kupiłem ma nierówno oświetlona matrycę. Na
gwarancji udawali, że tego nie widzą, wmawiali mi złudzenie optyczne, potem
twierdzili, że po jakimś czasie sie wyrówna. W końcu mnie olali. Za monitor
zapłaciłem dokładnie dwa razy więcej niż średnia krajowa. Na grupie mnie
wysmiali. Za te pieniądze mogłem kupić dwa. Zasilacz, za który zapłaciłem
120,- zł (na Allegro 40,- zł) zepsuł sie po 3 miesiącachj. Na gwarancji
powiedzieli mi, że nie uznają bo prawdopodobnie uszkodziła go burza (czyli
moja wina). Zresztą nie chcę Cię przekonywać. Wpisz w googla "Komputronik
opinie" i zobacz co iini o nich myślą. Tylko omijaj ich strony, gdzie opinie
sa sponsorowane, albo pisane przez nich samych. Zacytuję kilka:

"Obsługa fatalna.Kupiłem monitor,w pośpiechu,
po stwierdzeniu,że nie pasuje do półki chciałem tego samego dnia wymienić na
inny i klops, nie wymieniamy. koniec. Teraz po 1,5 roku zepsuł się.
Mam f-rę vat. Sklep w Słubicach zlikwidowany.
Proszę o wskazanie gdzie mogę naprawić.Ogólne wrażenie-fatalnie to jest
zorganizowane."

"Przekazałem do naprawy płytę główną w oryginalnym opakowaniu zgodnie z ich
zapisami na stronie internetowej, po około 3 tygodniach wróciła z naprawy
lecz jak to nazwano w opakowaniu zastępczym /zwykłe pudło z tektury/.
Postanowiłem interweniować bo skoro dostarczyłem w oryginalnym opakowaniu to
zwrot także powinien być w oryginalnym. I co? Telefony do serwisu nikt nie
odbiera, mail do kierownika bez odpowiedzi, wreszcie rozmowa z z-ca
kierownika i łaskawa propozycja, że mogą mi dosłać opakowanie lecz za
transport mam zapłacić bo dla nich jest to nieopłacalne.
Pytam skoro dla nich nieopłacalne to dla mnie ma być opłacalne??? ZA ICH
BŁĄD JA MAM PŁACIĆ !!! TAK SIĘ SZANUJE KLIENTA.
JUŻ NIC U NICH NIE KUPIĘ."

"ZŁODZIEJSKA FIRMA OSZUŚCI I NACIĄGACZE SPRZEDAJĄ ZEPSUTY SPRZET POCZYM
ODDAJĄ DO SERWISU ZOSTAŁAM NACIAGNIETA NA KUPNO 2 ŁADOWARKI BO TĄ KTÓRĄ
KUPIŁAM W KOMPUTRONIK BYŁA W SERWISIE 16 DNI W TEN SPOSOB WYDALAM 320 ZŁ NA
ŁADOWARKI. NIE KUPUJCIE TAM A CI CO WYPISUJĄ POZYTYWNE OPINIE O TYM SKLEPIE
TO SPRZEDAWCY KTORZY MAJĄ PROWIZJE I PREMIE ZA SPRZEDAŻ."

"Bede kolejnym niezadowolonym klientem. kopiłem u nich dysk samsung f3. na
drugi dzien zauwazylem usterke, zaczal gubic dane i zawieszal sie. do tego
nie chcial sie sformatować. następnego dnia zanioslem do sklepu, wypisali
paierek gwarancyjny i kazali czekać na telefon. czekam już ponad 2 tygodnie.
Dzwoniłem w międzyczasie pytajac czy cos wiadomo. wiedzielinawet bardzo
duzo, ze jest w serwisie.dla mnie żenada a nie firma."

Wystarczy? Znajdziesz tysiące takich "wrazeń". Szkoda gadać.

Remek