Re: Odzyskiwanie danych

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Mon, 11 Jun 2012 07:04:34 +0200

On 2012-06-10 22:55, JDX wrote:

> SmartMonTools/GSmartControl jest pod tym względem znacznie lepszy. Ale
> nie zapodaję zrzutu ponieważ Thunderbird długie wiersze mi zawija i
> wygląda to jeszcze gorzej niż powyższy zrzut. :-)

> Nie bardzo rozumiem skąd wziąłeś te dwie partycje. Ja miałem i nadal mam
> na tym dysku tylko jedna partycję NTFS. Po awarii TestDisk po
> odnalezieniu partycji krzyczał, że NTFS boot sector jest uszkodzony i
> jako jedną z opcji umożliwiał odtworzenie go z zapasowego boot sectora
> co też uczyniłem i wszystko jest OK póki co.

SMART wygląda OK.

Odnosnie partycji: "Na dysku były *3 partycje* - została jedna. ". Nie
jest wprost powiedzianie, kto zmieniał układ partycji, może banalnie
przy zmianie tego układu coś zostało źle zrobione. Z tego co piszesz
powyzej partycja jest, ale boot loader na partycji (nie w MBR) był
niewidoczny/uszkodzony.

Moze po prostu sprzetowo nic się nie stało, tylko konwersja spowodowała
problemy z ładowaniem windowsów...