Re: A mnie się marzy kurna chata....

Autor: Damian G <damian.golda_at_usunto.gmail.com>
Data: Mon, 11 Jun 2012 09:31:03 +0200

W dniu 09.06.2012 19:50, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
> Raczej tak -- i to chyba już od dawna, może od tygodnia?
> Film Kopernik idzie na netbooku bez trudu razem z nagrywaniem
> i jeszcze zostaje sporo CPU, ale jakaś TVP1 na żywo szła w ząbki
> na tymże netbooku. Zatem uznaję, że właśnie HD sprawia trudności.

A dokładniej, trudności sprawia to, że to jest 1080i i trzeba zrobić
usuwanie przeplotu - a to trochę wymaga od procesora, chyba że się użyje
grafiki która to wspiera (np. ION).
Robiłem testy i na moim Atom 330 TVP1 HD 1080i z wideo rzędu 6 Mbit/s
przycinało się, choć film 1080p 16 Mbit/s idzie płynnie. Dopiero
przełączenie usuwania przeplotu na metodę ION optimized powoduje płynne
odtwarzanie TVP1 HD.

--
Damian