Re: Odzyskiwanie danych

Autor: JDX <jdx_at_onet.pl>
Data: Sun, 10 Jun 2012 22:55:09 +0200

> Podrzuć zrzut smarta (np. z HDTune - zestaw atrybutów z wartosciami
> przetłumaczonymi dla człowieka). Jeżeli tam nic nie będzie, to są
> generalnie dwie opcje:
Od razu mówię że mam tylko darmowego HDTune 2.55 i z tą czytelnością dla
człowieka to jest IMO raczej słabo: :-)

HD Tune: OCZ-VERTEX2 Health

ID Current Worst ThresholdData
Status
(01) Raw Read Error Rate 116 100 50 136598214
Ok
(05) Reallocated Sector Count 100 100 3 0
Ok
(09) Power On Hours Count 100 100 0 13110
Ok
(0C) Power Cycle Count 100 100 0 336
Ok
(AB) (unknown attribute) 0 0 0 0
Ok
(AC) (unknown attribute) 0 0 0 0
Ok
(AE) (unknown attribute) 0 0 0 45
Ok
(B1) (unknown attribute) 0 0 0 0
Ok
(B5) (unknown attribute) 0 0 0 0
Ok
(B6) (unknown attribute) 0 0 0 0
Ok
(BB) (unknown attribute) 100 100 0 0
Ok
(C2) Temperature 1 129 0 8454145
Ok
(C3) Hardware ECC Recovered 116 100 0 136598214
Ok
(C4) Reallocated Event Count 100 100 0 0
Ok
(E7) Temperature 100 100 10 0
Ok
(E9) (unknown attribute) 0 0 0 1472
Ok
(EA) (unknown attribute) 0 0 0 1664
Ok
(F1) (unknown attribute) 0 0 0 1664
Ok
(F2) (unknown attribute) 0 0 0 7616
Ok

Power On Time : 13110
Health Status : Ok

SmartMonTools/GSmartControl jest pod tym względem znacznie lepszy. Ale
nie zapodaję zrzutu ponieważ Thunderbird długie wiersze mi zawija i
wygląda to jeszcze gorzej niż powyższy zrzut. :-)

> w czasie pracy systemu tablica partycji nie jest zapisywana tylko
> odczytywana, jak rozumiem z tablicy zniknely dwie partycje, czy w
> tablicy są, ale nie sa czytelne?
Nie bardzo rozumiem skąd wziąłeś te dwie partycje. Ja miałem i nadal mam
na tym dysku tylko jedna partycję NTFS. Po awarii TestDisk po
odnalezieniu partycji krzyczał, że NTFS boot sector jest uszkodzony i
jako jedną z opcji umożliwiał odtworzenie go z zapasowego boot sectora
co też uczyniłem i wszystko jest OK póki co.