Re: Odzyskiwanie danych

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sun, 10 Jun 2012 22:10:41 +0200

On 2012-06-10 19:23, JDX wrote:
> On 2012-06-10 13:50, Andrzej Lawa wrote:
> [.....]
> Na pewno (IMO). Mam darmową wersję avasta ale przede wszystkim nie
> instaluję pirackiego tudzież podejrzanego softu.

> GSmartControl nic nie mówi. :-) Dysk jak nówka prosto z fabryki nie
> licząc 13103 godzin pracy na liczniku. :-) SMART-owy "extended
> self-test" nie sygnalizuje jakichkolwiek błędów.

Podrzuć zrzut smarta (np. z HDTune - zestaw atrybutów z wartosciami
przetłumaczonymi dla człowieka). Jeżeli tam nic nie będzie, to są
generalnie dwie opcje:

a) specyficzna awaria elektroniki /zapisuje/odczytuje bzdury w sposób
nieprzewidywalny/, raz sie spotkałem z takim przypadkem. Niby wszystko
działa, ale raz na jakiś czas system zaczyna głupieć, tyle że nie
ograniczałoby się to do tablicy partycji tylko do losowych plików, dlli
etc... wylotki programow
b) jak ktoś wspomniał - wirus.

w czasie pracy systemu tablica partycji nie jest zapisywana tylko
odczytywana, jak rozumiem z tablicy zniknely dwie partycje, czy w
tablicy są, ale nie sa czytelne?