Re: Ceny SSD

Autor: Dawid <xxx_at_neostada.pl>
Data: Fri, 08 Jun 2012 12:49:02 +0200

W dniu 2012-06-08 06:38, Rafał Łukawski pisze:

> Lepszy efekt jest w 2ga strone, człowiek z SSD siada przy laptopie/PC z
> HDD. Klika i nic się nie dzieje. Nie wiadomo czy system startuje, zamyka
> się, Czy aplikacja startuje, czy się zamyka ... mijają sekundu i nic. Po
> tym nie wraca się do tradycyjnych HDD w kontekscie dysku na system i
> oprogramowanie ;)
>
> Nie będę tu rozkręcał wojen jakich było 1000 i żadna nic nie wniosła
> (np. Atari vs Commodore 64). Korzystam zarówno z HDD jak i SSD, do
> przechowywania backupów wydajność HDD jest jak najbardziej akceptowalna
> [...]

Wszyscy posiadacze SSD podniecają się startem systemu.
To akurat wcale mnie nie interesuje.
Sama praca na komputerze odbywa się płynnie bez żadnych przerw i
oczekiwań, nie mam takiej aplikacji, która każe na siebie czekać, mimo
posiadania wyłącznie dysków zwykłych.Duża ilość pamięci ( taniej
obecnie) i odpowiedni procesor, płyta, karta itd dają komfortową pracę,
bez skutków jakie opisujecie.Start systemu przyśpieszać za 700 zł, no
chyba kpicie? Mój komputer startuje w około 2-3 sekundy bez dysku ssd.
Pozdrawiam