Re: Ceny SSD

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Fri, 08 Jun 2012 12:14:21 +0100

On 08/06/2012 11:49, Dawid wrote:

> Wszyscy posiadacze SSD podniecają się startem systemu.
> To akurat wcale mnie nie interesuje.
> Sama praca na komputerze odbywa się płynnie bez żadnych przerw i
> oczekiwań, nie mam takiej aplikacji, która każe na siebie czekać, mimo
> posiadania wyłącznie dysków zwykłych.Duża ilość pamięci ( taniej
> obecnie) i odpowiedni procesor, płyta, karta itd dają komfortową pracę,
> bez skutków jakie opisujecie.Start systemu przyśpieszać za 700 zł, no
> chyba kpicie? Mój komputer startuje w około 2-3 sekundy bez dysku ssd.

Swoją drogą, SSD 64GB kosztuje dziś w granicach 400zł, nie 700. Mam
szybki procesor, przyzwoitą płytę i 8GB RAMu i uwierz, ze przeniesienie
Lightrooma z jego bazą danych na SSD usprawniło obsługę ponad 400GB
zdjęć z tradycyjnego dysku o wiele bardziej, niż zainwestowanie 400zł w
nową plytę główną.

--
Pozdrawiam,
Kamil