Re: Ceny SSD

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Fri, 08 Jun 2012 06:38:45 +0200

On 2012-06-08 01:27, m4rkiz wrote:
> "Dawid" <xxx_at_neostada.pl> wrote in message
>
> niestety ciocia nie sponsoruje mi sprzetu wiec zadowalam sie tym
> co sam moge kupic ;)
>
> nigdzie nie twierdzilem ze mozna sie ze wszystkim zmiescic na
> jednym malym ssd, ale proponuje sprawdzic jakiego kopa daje
> postawienie na nim systemu

Lepszy efekt jest w 2ga strone, człowiek z SSD siada przy laptopie/PC z
HDD. Klika i nic się nie dzieje. Nie wiadomo czy system startuje, zamyka
się, Czy aplikacja startuje, czy się zamyka ... mijają sekundu i nic. Po
tym nie wraca się do tradycyjnych HDD w kontekscie dysku na system i
oprogramowanie ;)

Nie będę tu rozkręcał wojen jakich było 1000 i żadna nic nie wniosła
(np. Atari vs Commodore 64). Korzystam zarówno z HDD jak i SSD, do
przechowywania backupów wydajność HDD jest jak najbardziej akceptowalna
/liczy się ciągły transfer, a wąskie gardło często jest gdzie indziej -
ethernet 1Gb/s)