Re: notebook z podwojna albo i potrojna karta wi-fi

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sun, 03 Jun 2012 06:06:29 +0200

On 2012-06-03 05:57, Rafal Lukawski wrote:

> To, że odpowiadający robią sobie jaja nie dziwie się bo pytanie brzmi:
> mam jedno gniazdko 230V w domu, chce mieć drugie - jak w miare tanio
> podłączyć się 2gim kablem do rozdzielni prądu etc.
>
> Sieć Wi-Fi może pracowac w trybie
> a) Ad-hoc, urzadzenia są równorzędne i nie trzeba stosować routera /
> Access Pointa
> b) tryb infrastruktury z wykorzystaniem Access Point'a(obecnie już coraz
> rzadziej) lub routera z AP (najczęściej)
>
> W obu modelach sieci interfejs sieciowy służy do połączenia z wieloma
> urzadzeniami. Tak samo jak w sieci ehternet.

> [...]

Jeden z przykładowych (dla drugiej wersji rozwiązania)

http://www.huaweidevice.pl/products_solutions/hd_wireless_3g_b260a.html

Oczywiście warto zorientować się co jest dostępne na wolnym rynku i czy
ew. taniej nie da się kupić (jeżeli używasz na stałe) od operatora w
ramach umowy.

Czy warto coś brać szybszego od 7,2Mbit/s, nic na siłe (koszty moga być
wysokie, a dostępność lokalizacji, gdzie faktycznie osiąga się DL 7,2
Mbit jest bardzo mała). Ale to sam oceń ze względu przede wszystkim na
lokalizacje i potrzeby.