Którą kartę grafiki wybrać?

Autor: Tomaszek <tomaszek1983_at_fuck.onet.pl>
Data: Sun, 03 Jun 2012 07:05:45 +0200

Rzeźbię trochę w starych złomach i mam dobrać kartę grafiki. Mam do
wyboru dwie: GeForce 440 MX oraz Radeon 9200 SE. Która jest bardziej
wydajna w grach? Może z którąś są jakieś problemy i nie warto instalować?
Jeśli różnica jest pomijalna, to wybiorę GeForce, bo się znacznie mniej
grzeje, ale jeżeli różnica będzie duża na korzyść Radeona to dojdzie
jakiś wiatraczek na radiator ( obydwie mają pasywne chłodzenie ) bo
karta strasznie siÄ™ grzeje ( to normalne w tych kartach? )
Co wybrać?