Re: Ceny SSD

Autor: Irokez <no.email_at_wp.pl>
Data: Sat, 2 Jun 2012 15:36:24 +0200

Użytkownik "Rafal Lukawski" <rafalweb_at_lukawski.pl> napisał w wiadomości
> O co chodzi z tymi stacjonarnymi? Mamy Notebooki, które generalnie już
> wszędzie wypierają stacjonarne. Całkiem sporo osób korzysta z notebooków
> jak ze stacjonarnych - leża gdzieś pod blatem biurka podłączone do
> standardowej klawiatury, myszki i monitora(monitorów). W razie potrzeby
> (wyjazd) po prosty wyciąga się kabelki lub ściąga ze stacji dokującej.

No tak generalnie to nie wypierają tylko moda. Trzeba sąsiadowi przecież
pokazać że mam laptopa i bmw rekina pod oknem..
Jest to niewspółmiernie drogi sprzet do jego możliwości dla pracy typowo
domowej.
Że nie wspomnę że ostatnio rohs spowodował, że laptopy zdychają po okresie
gwarancji (grafiki, chipsety odłażące od płyt) co się z reguły kończy na
zakupie nowego (z praktyki włąsnej a nie opowieści, sam sprzedawałem złom
elektroniczny w postaci Toshiby X205 z 4 razy naprawianą grafiką, poza tym w
rodzinie zdechły Asus z walniętym GF8600 zdaje się, dwa padnięte IBM T41,
zdechłe zasilanie w Fujdzitsu Siemens jeden 15,6 cala, drugi taki fajny 13
cali z dual corem, itp itd.)
Tak więc laptopy - tego chcą producenci ze względu na ograniczoną
naprawialność a co za tym idzie ciągłą rotacją gotówki i ewentualnie
lansujący się ludzie.

Laptopy zostały storzone do innych zastosowań, a nie zaleganie na stoliku w
domu.

Ja nie zrezygnuję z domowego "blaszaka". Jest to najtańsza i najwygodniejsza
opcja komputera domowego w którym za grosze mogę przeprowadzać modernizację
i ewentualną wymianę grafiki..
Laptop mam tylko i wyłącznie do pracy w firmie, gdzie często
wędruje.Najprostrzy dell E6320 bez dodatkowej grafiki aby nie miało się co
spitolić za bardzo. W domu go nie włączam, leży w torbie i gnije. Pracuje
tam gdzie jest jego miejsce, do czego został stworzony.

Pozdrawiam.

--
Irokez