Re: Ceny SSD

Autor: LP <ummagumma_at_gazeta.pl>
Data: Sat, 2 Jun 2012 17:43:33 +0200

Użytkownik "Irokez"
> Użytkownik "Rafal Lukawski"

> O co chodzi z tymi stacjonarnymi? Mamy Notebooki, które generalnie już
>
> No tak generalnie to nie wypierają tylko moda. Jest to niewspółmiernie
> drogi sprzet do jego możliwości dla pracy typowo domowej.

Dokładnie. Tym bardziej, ze za cenę w pełni uniwersalnego laptopa, czyli
jednak conieco wypasionego (plus te wszystkie roższerzenia i monitor) mozna
spokojnie nabyć porzadnego desktopa i mobilnego laptopa.
Chyba że ktoś używa komputera tylko np do przeglądania netu... A to
przepraszam!

> Ja nie zrezygnuję z domowego "blaszaka". Jest to najtańsza i
> najwygodniejsza opcja komputera domowego w którym za grosze mogę
> przeprowadzać modernizację i ewentualną wymianę grafiki.

Bo z tym podpinaniem to tak, jakby ktoś zamienił auto na
drogiego,wypasionego górala i potem podczepiał przyczepkę, montował
błotniki, daszki, bagazniki, ogrzewanie, kierunkowskazy - i jeszcze
cieszył, że ma pojazd do pracy i na ew. wakacje.

> Laptop mam tylko i wyłącznie do pracy w firmie, gdzie często
> wędruje.Najprostrzy dell E6320 bez dodatkowej grafiki aby nie miało się
> co spitolić za bardzo. W domu go nie włączam, leży w torbie i gnije.
> Pracuje tam gdzie jest jego miejsce, do czego został stworzony.

Ja używam w pracy i domu stacjonarki, ale też starego della. który
większość roku się "kurzy" w torbie, ale jak przychodzi jego czas to
świetnie się sprawdza w swojej roli.
Na pewno za kilka lat to się zmieni, ale obecnie używanie laptopa do
wszystkiego jest tak samo opłacalne, jak dysku sdd do przechowywania
wszystkich danych.

--
LP