Re: Trzy monitory do komputera?

Autor: JDX <jdx_at_onet.pl>
Data: Fri, 01 Jun 2012 18:26:44 +0200

On 2012-06-01 18:04, ...:::WISKOLER:::... wrote:
[.....]
> Jeden z monitorów musi pracować na D-Sub. Taki kabelek mam połozony, a
> odległość monitora od komputera jest dość znaczna i nie ma możliwości
> wymiany tego kabelka.
To może podłącz go do wyjścia DVI karty przez przejściówkę DVI->DSUB.

> Zastanawiam sie tylko czy karta graficzna obsłuży aż trzy monitory. Gdzieś
> czytałem że dwa to bez problemów, ale z trzema zaczynają się schody i
> trzeba zastosować replikatory, czy jak to się tam nazywa.
Nie mam żadnych doświadczeń z tą kartą, ale jestem przekonany, że bez
żadnych problemów obsłuży 3 monitory. A co do owych "replikatorów", to
np. Matrox (być może i inni) kiedyś stosował w swoich kartach
niestandardowe gniazda/wyjścia do których podłączało się kabel
"rozdzielający sygnał" np. na 4xDVI. Z kolei w nowych kartach montują po
prostu 4 wyjścia mini DisplayPort.