Modernizacja starawego laptopa - FS Amilo. Pytanie o pamięci ?

Autor: PL(N)umber_One <pawprac.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri, 1 Jun 2012 16:06:42 +0000 (UTC)

Znajoma ma laptopa FS Amilo z Celeronem 2.4 GHz i 256 Mb pamięci. Informacje na
temat tego modelu na stronach FS - bardzo skąpe. Zamierzam dołożyć pamięci
(dostępne 2 sloty max 2GB, pamięć typu DDR DIMM "desktop, nie "laptopowa" SO
DIMM. Wydaje mi się, że pakowanie więcej niż 1GB, zważywszy na resztę
wyposażenia tego laptopa, nie ma sensu. Szukałem informacji, czy pamięci w tym
laptopie mogą pracować w dual channel, bez rezultatu. Może ktoś ma doświadczenie
z tym modelem i podpowie.
PP