Re: Trzy monitory do komputera?

Autor: ...:::WISKOLER:::... <jvfxbyre_at_barg.rh>
Data: Fri, 1 Jun 2012 18:04:48 +0200

Dnia Fri, 01 Jun 2012 17:52:22 +0200, JDX napisał(a):

> jeśli monitor ma jedynie wejście analogowe (aka D-Sub) to wywal go na
> śmietnik.

Jeden z monitorów musi pracować na D-Sub. Taki kabelek mam połozony, a
odległość monitora od komputera jest dość znaczna i nie ma możliwości
wymiany tego kabelka.

Zastanawiam sie tylko czy karta graficzna obsłuży aż trzy monitory. Gdzieś
czytałem że dwa to bez problemów, ale z trzema zaczynają się schody i
trzeba zastosować replikatory, czy jak to się tam nazywa.

--
...:::WISKOLER:::...
- Stirlitz, jesteście Żydem! - stwierdził nagle Müller, gdy standartenfurer