Re: Do wirtualek (prośba o zestaw)

Autor: ec404 <ec404_at_gazeta.pl>
Data: Fri, 01 Jun 2012 00:36:21 +0200

> Szukałem też takiego zestawu i jednak u mnie wirtualki będą często
> odpalane, ale nie na tyle często, aby budować pod nie platformę.
> Do wirtualek potrzebny Ci procesor i7 2600 (bez K - ten jest
> wykastrowany z kilku instrukcji do obsługi wirtualek), płyta z chipsetem
> C216 np Asus P8C WS
> http://www.asus.com/Motherboards/Intel_Socket_1155/P8C_WS/
> BTW, po co Ci 8GB RAM, jak XP 32bit nawet 4 GB nie użyje?

Patrz pan....popełniłbym błąd biorąc model 2600k, który faktycznie nie ma:
- Intel® vPro Technology
- Intel® Virtualization Technology for Directed I/O (VT-d)
- Intel® Trusted Execution Technology

Jeżeli już stawiasz/postawiłeś taki zestaw, to może podzielisz się
innymi informacjami, np.
- czy wybrałeś hosta 64-bitowego i jakiego (XP, Seven, Xen, Esx)
- zagrasz w coÅ› pod tymi 64-bitami czy z problemami ? :)
- co masz jako storage ?
- chipset C216 wybrałeś celowo czy ot tak ? Ja myślałem o Z77

-ec