Re: Laptop dla dziecka

Autor: Maciek <docktor_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu, 31 May 2012 08:38:47 +0200

Dnia Thu, 31 May 2012 07:00:21 +0200, Artur Frydel napisał(a):

(...)

Swietnie, ale ja doskonale wiem, co sie moze stac z dzieckiem, jesli sie je
pusci samopas. Zadne z moich puszczone samopas nie jest. Wiecej, wole
dzisiaj uchodzic (czasem) za tyrana i taliba, bo wiem, ze za 20 lat mi
podziekuja.

Ale czasem ide tez na ustepstwa, bo - jak pisalem - dziecko jest tylko
dzieckiem, ma potrzebe zabawy i chce, zeby przedmioty, ktorych na co dzien
uzywa, mialy dodatkowy "fun factor". I dlatego jestem w stanie zgodzic sie
na laptopa, jesli dziecko strasznie chce go zamiast blaszaka. Zwlaszcza, ze
czas spedzany przed ekranem jest scisle limitowany.

A na grupie pytam wylacznie o sprzet - w miare tani, trwaly, z duzym
ekranem. Za reszte porad uprzejmie dziekuje.

--
Maciek
Karkulowsiał zwartusiał