Re: Laptop dla dziecka

Autor: m <mvoicem_at_gmail.com>
Data: Thu, 31 May 2012 08:34:52 +0200

W dniu 30.05.2012 22:31, BQB pisze:

> To ustaw laptopa ergonomicznie - tj górna krawędź ekranu na wysokości
> wzroku, klawiatura od laptopa na takiej wysokości, aby w łokciu był kąt
> prosty i siedź na krześle, które wymusza kąt prosty w kolanach i
> oparcie, które jest prostopadłe do podłogi. I to wszystko bez
> zewnętrznych akcesorii do laptopa typu dodatkowy ekran, dodatkowa
> klawiatura.

O rany. Widzę że jeszcze raz:
- nie, nie ustawię laptopa ergonomicznie. Ale jest jakoś.
- w istniejących warunkach mieszkaniowych - tj - bez dokupowania
dodatkowego mebla, stanowisko do "blaszaka" mogę ustawić tylko gorzej.
dodatkowy mebel się nie zmieści inaczej niż "na siłę".

Widzę że zatwardziałych antylaptopowców nie przekonam. EOT z mojej strony.

p. m.