Re: Laptop dla dziecka

Autor: Artur Frydel <spamerom_at_mowimy.nie>
Data: Thu, 31 May 2012 07:00:21 +0200

Day Wed, 30 May 2012 08:51:24 +0200, Maciek wrote:

> Wszyscy jestescie bardzo madrzy, ale zaloze sie, ze wiekszosc nie ma
> dzieci. Dla 9-letniego smarka komputer jest po czesci zabawka i musi byc,
> uwaga, trudne slowo, FAJNY :) Tak to juz z dzieciakami jest.

Właśnie dlatego że mamy dzieci to odpowiadamy. Dla kogoś kto nie ma
dzieciarni - ten wątek nie istnieje. Pewno że to Twoja sprawa: czy i jaki
komputer kupisz dzieciakowi...
... ale skoro pytasz na grupie, to ludzie się udzielają i starają się
wybić Ci ten pomysł z głowy.
Dla mnie normalną sytuacją jest, że 9 latek gania za piłką, uczy się, a z
komputera korzysta sporadycznie i TYLKO pod kontrolą rodziców. Mam w
rodzinie takiego kilkunastoletniego nolife'a. Co to właśnie w wieku 8 lat
dostał komputer na komunię. Teraz powoli zaczynają się problemy, bo
dziecko myśli że świat to taka jedna wielka gra w WoWa.

--
bzyk | artur.frydel [at] gmail.com
Gdy koń się śmieje to nie ma żartów.