Re: Laptop dla dziecka

Autor: Maciek <docktor_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed, 30 May 2012 08:51:24 +0200

Dnia Wed, 30 May 2012 06:31:54 +0200, Artur Frydel napisał(a):

> Dobrze że mu się najnowszego BMW nie zachciało.

Odpisze zbiorczo:

Wzrusza mnie powszechna troska o oczy i kregoslup mojego dziecka, ale
umowmy sie, ze pilnowanie postawy przed ekranem to juz moja dzialka.

Wszyscy jestescie bardzo madrzy, ale zaloze sie, ze wiekszosc nie ma
dzieci. Dla 9-letniego smarka komputer jest po czesci zabawka i musi byc,
uwaga, trudne slowo, FAJNY :) Tak to juz z dzieciakami jest.

Zreszta z doroslymi nie inaczej, tylko sie nie przyznaja - czytacie grupe,
to widzicie, ze czesto wywala sie dobrego blaszaka tylko po to, zeby kupic
szybszego, badziej bajeranckiego, zracego 2x wiecej pradu, z kompletnie
zbednym nadmiarem mocy. Za to ze szpanerskim chlodzeniem na cieklym azocie
:P

--
Maciek
Karkulowsiał zwartusiał