Re: Laptop dla dziecka

Autor: m <mvoicem_at_gmail.com>
Data: Wed, 30 May 2012 14:16:58 +0200

W dniu 30.05.2012 12:21, JDX pisze:
> On 2012-05-30 11:01, m wrote:
> [.....]
> To iPad jest jeszcze do tego (tzn. poczty i www) jeszcze lepszy. I ma
> nad laptopem jeszcze jedną zaletę - wygodniej się z nim siedzi na
> kibelku. :-) Tzn. tak mi się wydaje ponieważ nigdy nie próbowałem
> siedzieć z laptopem na kibelku. :-) Z iPadem i PDA tak. PDA jest trochę
> za mały. :-D

Wszystko pięknie ładnie, tylko jakby jej przyszło napisać maila na 3
strony na ipadzie czy czymś takim, to by po pierwszym akapicie wzięła go
i za okno wywaliła.

"poczta i www" to niekoniecznie oznacza "kliknę se raz na minutę
gdzieś". To także oznacza "przez godzinę prowadzę korespondencję tak
szybką że się klawiatura grzeje".

> Ale po co tak kombinować i bawić się w podłączanie/odłączanie skoro
> można sobie do blaszaka dodatkowo kupić laptopa?

Jak już pisałem w którymś podwątku - I've been there. Nie sprawdziło się.

> I masz wtedy dwa
> kompletne i samodzielne komputery chociaż jeden z nich jest bardziej
> toporny w użyciu. :-D I wtedy działasz na blaszaku, a jak żona nagle
> zapragnie sprawdzić pocztę to sobie weźmie laptopa.

Mojego laptopa?! :). W sensie że programista powinien dzielić komputer z
żoną? Bardzo kiepski pomysł.

p. m.