Re: Laptop dla dziecka

Autor: Maciek <maciek_at_nospam.pl>
Data: Wed, 30 May 2012 14:12:11 +0200

W dniu 2012-05-30 12:08, m pisze:
> Jak masz laptopa - możesz siąść przy stole, na wygodnym krześle, w
> miejscu które normalnie służy do czegoś innego (np. jedzenia).
Odpowiem zbiorczo, bo nie chce mi się już pisać. Laptop (bez urządzeń
zewnętrznych) _nigdy_ nie umożliwi ergonomicznej i względnie bezpiecznej
dla kręgosłupa pracy. No choćbyś pękł, to nie ustawisz rąk, pleców i
głowy w odpowiedniej pozycji, bo konstrukcja tego sprzętu na to nie
pozwala. Przy stacjonarnym to jest tylko kwestia chęci/możliwości. Kropka.

--
Pozdrawiam
Maciek