Re: Laptop dla dziecka

Autor: JDX <jdx_at_onet.pl>
Data: Wed, 30 May 2012 12:21:53 +0200

On 2012-05-30 11:01, m wrote:
[.....]
> A tak, siądzie sobie przy stole, na kanapie, na łóżku, gdzie jej się
> żywnie podoba i sobie sprawdzi pocztę.
To iPad jest jeszcze do tego (tzn. poczty i www) jeszcze lepszy. I ma
nad laptopem jeszcze jedną zaletę - wygodniej się z nim siedzi na
kibelku. :-) Tzn. tak mi się wydaje ponieważ nigdy nie próbowałem
siedzieć z laptopem na kibelku. :-) Z iPadem i PDA tak. PDA jest trochę
za mały. :-D

> Przy czym - laptopa możesz podłączyć przecież do zewn monitora,
> klawiatury i myszy. I masz wtedy stacjonarny z możliwością odłączenia i
> pójścia na kanapę.
Ale po co tak kombinować i bawić się w podłączanie/odłączanie skoro
można sobie do blaszaka dodatkowo kupić laptopa? I masz wtedy dwa
kompletne i samodzielne komputery chociaż jeden z nich jest bardziej
toporny w użyciu. :-D I wtedy działasz na blaszaku, a jak żona nagle
zapragnie sprawdzić pocztę to sobie weźmie laptopa.