Re: Laptop dla dziecka

Autor: m <mvoicem_at_gmail.com>
Data: Wed, 30 May 2012 11:01:37 +0200

W dniu 30.05.2012 10:32, JDX pisze:
> On 2012-05-30 10:23, Chris wrote:
> [.....]
> Nie, do tego wystarczy blaszak ponieważ jest tańszy a 95% z tych 95%
> siedzi w biurze i nigdzie się nie rusza. Nie wspominając nawet o
> kompletnych braku wygody użytkowania laptopa.

Samo użytkowanie - istotnie jest mniej wygodne.

Ale szeroko pojęta obsługa stanowiska pracy (sprzątanie, ewentualne
przeprowadzki itd...) - laptop bije stacjonarnego na głowę.

Dość powiedzieć, że żeby moja żona mogła sobie siąść do komputera to
gdyby to był stacjonarny, to albo musiałby być wspólny (więc spory o to
kto ma ważniejszą sprawę w sieci), albo musielibyśmy skądś wykombinować
miejsce żeby rozłożyć stacjonarny z całym jego kablowiskiem, klawiaturą
i monitorem. Za które to kablowisko, klawiaturę i monitor bardzo chętnie
by nasz 1.5 roczny synek sobie poszarpał kiedy nie widzimy.

A tak, siądzie sobie przy stole, na kanapie, na łóżku, gdzie jej się
żywnie podoba i sobie sprawdzi pocztę.

Przy czym - laptopa możesz podłączyć przecież do zewn monitora,
klawiatury i myszy. I masz wtedy stacjonarny z możliwością odłączenia i
pójścia na kanapę.

p. m.