Re: Laptop dla dziecka

Autor: Maciek <maciek_at_nospam.pl>
Data: Wed, 30 May 2012 11:06:39 +0200

Przecież nic takiego nie napisałem :->

> taki sam komfort pracy jest na
> stacjonarnym i laptopie .. wystarczy zadbać o stanowisko pracy .. tak samo
> można nabawić się zwyrodnień na stacjonarnym jak i na laptopie ...
Racja - wystarczy stanowisko pracy. Jeśli laptopa postawisz na biurku,
na właściwej wysokości podwyższeniu i podłączysz do niego klawiaturę i
mysz, to uzyskasz mniej więcej komfort stacjonarnego z badziewnym
monitorem. Tylko jak ktoś kupuje laptopa, to nie po to, żeby tworzyć do
niego stanowisko pracy - czyli kończy się na kolanach, ewentualnie
jakimś stoliku, przy którym w pozycji embrionalnej dziubie się coś na
touchpadzie :->

--
Pozdrawiam
Maciek