Re: Laptop dla dziecka

Autor: JDX <jdx_at_onet.pl>
Data: Wed, 30 May 2012 09:59:54 +0200

On 2012-05-30 09:50, Chris wrote:
[.....]
> Mało widujesz jak widzę .... SONY seria F matryca matowa 16.4" 1920 x
> 1080 (16:9), nie wiem w czym problem ... ciekawe jak zabierasz swojego
> super wypasionego kompa na prezentację... hahaahha
Nie no, matowe FullHD 16.4" - po prostu pełen wypas do pełnoetatowej
roboty. :D Na szczęście nie muszę rzeźbić w jakimś marketingu, ale gdy
czasami udaję się na jakieś szkolenie lub do klienta to zabieram ze sobą
mój drugi komputer klasy laptop na którego oczywiście, jako
profesjonalistę w mojej branży, mnie stać. Ów laptop większość czasu
spędza w szafie.