Re: Laptop dla dziecka

Autor: Chris <spam_at_spam.net>
Data: Wed, 30 May 2012 09:50:08 +0200

JDX nabazgrał(a):

> On 2012-05-30 08:56, Chris wrote:
> [.....]
> A to od kiedy, skoro wygoda użytkowania laptopów jest beznadziejna i bez
> znaczenia jest fakt czy jest to laptop z najwyższej czy też najniższej
> półki. Zwłaszcza wyświetlacze są do bani - małe rozmiary oraz niezbyt
> duża i często "dziwna" rozdzielczość. Do tego często błyszczą się jak
> psu jajca. :-) Jakoś nie mogę sobie wyobrazić kolesia robiącego np. w
> branży "software" którego podstawową maszyną do pracy jest laptop. :-)

Mało widujesz jak widzę .... SONY seria F matryca matowa 16.4" 1920 x 1080
(16:9), nie wiem w czym problem ... ciekawe jak zabierasz swojego super
wypasionego kompa na prezentację... hahaahha

> A aby było w temacie to mój szwagier kupił 4-letniemu dzieciakowi iPada2
> i tenże (dzieciak) jest bardzo zadowolony. :-) I IMO jest to idealny
> sprzęt do takich zastosowań. :-)

Tu się zgodzę że tablety w tym wieku to rewelacja ... laptopy czy
stacjonarki chyba jeszcze za wcześnie ale wiek 9 lat jak w temacie to już
nie ma co się bawić w tablety tylko coś z normalnego kompa.