Re: HDD 3TB format

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Thu, 24 May 2012 23:46:55 -0400

On Thu, 24 May 2012 16:14:49 -0400, rs <no.address_at_no.spam.pl> wrote:

>masz moze jakis sprawdzony sposob konwersji tabel i formatowania z
>shella pod golym linuxem, bez uciekania sie do jakis zewnetrznych
>narzedzi (ktore jak widze, ludzie zalecaja w takiej sytuacji)? wieki
>minely od kiedy ostatnio cos formatowalem pod linuxem, a nie mam
>specjalnie czasu, ani ochoty grzebac w man'ach. <rs>

no to dupa. pod linuxem wygolilem dysk do zera, jaka tam na nim
tablica byla, to skonwertowalem ja do GPT. zalozylem partycje,
sformatowalem do NTFS, a W7 jak widzialo dysk (podlaczony po eSATA)
jako MBR tak widzi. na linuxie po eSATA dysk chodzi. na windows po USB
tez. piernicze. czekam na karte. <rs>