Re: HDD 3TB format

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Thu, 24 May 2012 21:23:15 -0400

On Thu, 24 May 2012 22:47:51 +0100, DooMiniK <bachus_at_post.pl> wrote:

> [...]

widze, ze nie daje ci to spac. no dobrze.

>Zastanów się, czy zapisanie/odczytanie każdego sektora mocno
>się różni.

te operacje w zaproponowanym przykladzie, sie jednak od siebie roznia.
1. pomimo, ze wygrzebales info na temat tego, ze od czasu visty format
windowsowy zeruje powierzchnie dysku, to ja nie moglem dogrzebac sie
informacji, czy to samo dotyczy formatowania z gui w W7. czy gui uzywa
komendy format, czy uzywa innego mechanizmu? sadze, ze nie uzywa
format.com, a chyba tej tyczyl sie przywolany przez ciebie artykul.
jesli wiec nie zeruje, to nie ma zapisu. prawda?

2. jak sie ma praktyczna predkosc transferu przecietnych twardych
dyskow do tej, ograniczonej limitami standradow sata II i USB 2?
<rs>