Re: Jaki dobry pendrive kupić?

Autor: Chris <spam_at_spam.net>
Data: Tue, 22 May 2012 14:02:18 +0200

Zetka nabazgrał(a):

> Jak pisałam, od dawna nie interesowałam się nowymi
> możliwościami pendrive'ów.
> Co do budowy, to mogę tylko odnieść się do tego co znam
> z moich starych pendrive'ów.
> Jeden z nich ma zdejmowany "kapturek" - w tym wypadku
> dobrze by było gdyby nie było takie łatwe jego zgubienie.
> Drugi ma wysuwaną cześć, którą wkłada się do portu USB
> w komputerze. Jest OK, ale nie wiem czy zawsze można
> liczyć na trwałóść takiego rozwiązania. Ten mój jeszcze żyje. :-)
> O wisiorkach nie marzę; :-)
> Z pewnością ważnym dla mnie parametrem jest szybkość
> [...]

Ja odpuściłem oprogramowanie bo pen służy mi tylko do przenoszenia danych.
Co do oprogramowania to w większości jest to soft do backupów danych oraz
szyfrowania danych na pamięci np. SANDISK CRUZER BACKUP 16GB

Ja wybrałem dla siebie po długim szukaniu takiego: KINGSTON FLASHDRIVE
DTR500/32GB
Dobra wydajność, gumowa obudowa dzięki czemu (chyba) są mniejsze szanse na
uszkodzenie w razie no upadku, zgniecenia itp ... zatyczka typu kapturek
siedzi pożądnie i cięzko ją zgubić właśnie ze względu na to że jest to guma
a nie śliski plastik, do tego dobre parametry pracy (szybkość zapisu i
odczutu na poziomie 20 MB/s - 30 MB/s)

Na pewno nie polecam tanich flash bo w większości są wolne a czekanie 30 min
na skopiowanie 10GB nie dla mnie :)