Re: Jaki dobry pendrive kupić?

Autor: Zetka <Zetka_at_nie-pisac.pl>
Data: Tue, 22 May 2012 13:42:21 +0200

> A możesz się określidokładnie czego oczekujesz ?? jest sporo parametrów
> ... wielkość, wygląd np z kryształkami swarowskiego jako wisiorek,
> prędkość, dodatkowe oprogramowanie, trwałość...

Jak pisałam, od dawna nie interesowałam się nowymi
możliwościami pendrive'ów.

Co do budowy, to mogę tylko odnieść się do tego co znam
z moich starych pendrive'ów.
Jeden z nich ma zdejmowany "kapturek" - w tym wypadku
dobrze by było gdyby nie było takie łatwe jego zgubienie.
Drugi ma wysuwaną cześć, którą wkłada się do portu USB
w komputerze. Jest OK, ale nie wiem czy zawsze można
liczyć na trwałóść takiego rozwiązania. Ten mój jeszcze żyje. :-)
O wisiorkach nie marzę; :-)

Z pewnością ważnym dla mnie parametrem jest szybkość
w obie strony.

Zainteresowała mnie sprawa oprogramowania. Rozumiem,
że chodzi o oprogramowanie nagrane już na pendrive'a.
Jakiego rodzaju oprogramowanie jest stosowane, co daje
użytkownikówi? Krótko mówiąc jakie oprogramowanie
warto mieć, a jakie można odpuścić?

Dziękuję i pozdrawiam
Zetka