Re: Na ile powinien starczyć tusz w Brotherze?

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sun, 20 May 2012 01:19:04 +0200

On 2012-05-19 21:08, Remek wrote:

> Gdzie cartridge kosztuje? Może chodziło Ci o:

> "drukarka wyciaga 2tys stron, do której cartridge kosztuje"

tak cartridge kosztuje.

> A swoja drogą co to za laser, który "wyciąga" tylko marnych 2 tys stron? To
> mój stary Canon BJC 4400 na głowicy BC 20 spokojnie drukuje 500 stron.

Zgadzam się z Twoim odczuciem bo podałem jeden z najbardziej
nieekonomicznych przykladow. Jest wiele modeli drukarek gdzie za
mniejsze pieniadze drukuja wiecej, bazowalem na swojej SCX-4500W, ktora
wybrana zostala ze wzgledu na wyglad przez plec przeciwna :)

Innymi slowy sa tansze. Nie ma sensu sie przekonywac co tansze, bo to
tak czy owak sprowadza sie a) do obliczenia kosztów b) uwzglednienia
wszelkich innych niuansów jak wylane/zaschniete tusze w drukarce etc...
laser co jak co ma jedna zalete - po prostu zawsze dziala (o ile sie na
serio nie zepsuje)