Re: Na ile powinien starczyć tusz w Brotherze?

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Sun, 20 May 2012 01:14:04 +0200

W dniu 2012-05-19 08:58, Jacek pisze:
> http://allegro.pl/10x-tusz-brother-lc985-lc-985-j125-j315w-j515-j220-i2291034195.html
>
> Taniej chyba sie nie da. 2,2zl za sztuke...

Da się, da:
http://allegro.pl/brother-lc980-lc985-lc1100-napelnialne-tusze-70szt-i2340860783.html
Mam w domu coś takiego, kupione we wrześniu, nie wiem, ile stron
wydrukowałem, ale około 2-3 ryz, czarnego zeszło około 12-13 mm,
czerwonego z 5 mm. Drukuję głównie protokoły zawierające ramki i trochę
tekstu. Ramki czarne, na każdej stronie czerwony pasek i to tyle,
większość tuszu to jednak automatyczne czyszczenie.