Re: Na ile powinien starczyć tusz w Brotherze?

Autor: Padre <Padre_at_no.net>
Data: Sun, 20 May 2012 23:48:55 +0200

> Mam w domu coś takiego, kupione we wrześniu, nie wiem, ile stron
> wydrukowałem, ale około 2-3 ryz, czarnego zeszło około 12-13 mm,
> czerwonego z 5 mm. Drukuję głównie protokoły zawierające ramki i trochę
> tekstu. Ramki czarne, na każdej stronie czerwony pasek i to tyle,
> większość tuszu to jednak automatyczne czyszczenie.

Ciekawe na ile Brother przewidział głowice, te stałe termiczne są
wykonywane daleko inna technologią niż te jednorazowe w kartridżach,
zazwyczaj z tego co widzę na podłożu ceramicznym a nie tworzywie
sztucznym. W moim Canonie głowica semipermanent czyli łatwo wymienialna
co ileś kartridży przerobiła łącznie ponad litr atramentów najtańszych z
allegro i dalej 100% dysz w porządku. Teraz mam również Brothera i
ciekaw jestem czy będzie równie wytrzymały?