Re: Brak widocznosci plikow w TC a w eksplorerze sa

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sat, 19 May 2012 19:30:29 +0200

On 2012-05-19 18:36, Michal Kawecki wrote:

> Pytający otrzymał odpowiedź, która jest nic nie warta. Przecież napisał,
> że już włączył podgląd _wszystkich_ plików.

Może mu się wydaje, że włączył. Ta opcja tak się nie nazywa. Błędy
najczęściej bywają ukryte w detalach.

> No i co z tego? Działa najzupełniej poprawnie.

Czy rozumiesz pojęcie beta, pojęcie produkcji oprogramowania,
testowania? Jeżeli tak, to nie propaguj proszę nieprawidłowych
stwierdzeń. Później ludziki to powielają bezmyślnie.

> No popatrz, a w moim TC jakoś nie widzi. I nic dziwnego, bo odpowiedź
> leży w tym artykule:
>
> http://www.ghisler.ch/wiki/index.php/On_64-bit_Windows_versions,_some_files_and_folders_shown_by_Windows_Explorer_are_not_shown_by_Total_Commander!

Dziękuję za konkretny artykuł, aczkolwiek na pewno będe się musiał
zastanowić dlaczego w przypadku mojego systemu (Win764bit) dostarczonego
z laptopem ten problem nie istnieje.

> Tamże są opisane sposoby na ominięcie tego ograniczenia w 32-bitowych
> wersjach TC.
>
> P.S. Idź lepiej na spacer i wyluzuj...

Wyluzować od czego?

> Z mojej strony EOD.