Re: Brak widocznosci plikow w TC a w eksplorerze sa

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sat, 19 May 2012 19:22:20 +0200

On 2012-05-19 18:28, miab wrote:

> Bzdura do kwadratu ta odpowiedź jest wadliwa, a nawet szkodliwa gdyż
> grozi niszczeniem systemu przez wgrywanie nieodpowiednich plików w
> nieodpowiednie miejsca.

Rany, nie jęczcie tak jakbyście mieli okres. Jeżeli ktoś jest
administratorem i zmodyfikuje pliki systemowe, to jasne że coś może
napsuć, ale co to ma wspólnego z wątkiem?

> poza tym 64bitowa wersja (8.0) jest dopiero w fazie

> Wydaje Ci się że widzi.

no to wyśiwetla - użyj dowolnego czasownika. (oczywiście zastosowałem tu
uproszczenie, nie jest to katalog /etc... tylko z pełną ścieżką zależną
od miejsca zainstalowania systemu operacyjnego). Wykorzystuje dośc
regularnie do zmiany np. hosts. Dla Ciebie może być, że nie widzi, skoro
dzisiaj marudna sobota ;)

Jeżeli się nie zgadzasz, rozwiń proszę wypowiedź pełnym zdaniem.
Dziękuję za zrozumienie :)