Re: Brak widocznosci plikow w TC a w eksplorerze sa

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat, 19 May 2012 18:36:39 +0200

Dnia Sat, 19 May 2012 16:06:15 +0200, Rafal Lukawski napisał(a):

> Bzdura, pytający juz otrzymał odpowiedź (ustawienia w opcjach dot.
> plików systemowych)

Pytający otrzymał odpowiedź, która jest nic nie warta. Przecież napisał,
że już włączył podgląd _wszystkich_ plików.

> poza tym 64bitowa wersja (8.0) jest dopiero w fazie
> testów.

No i co z tego? Działa najzupełniej poprawnie.

> Mi widzi /etc w wersji jak najbardziej 32-bitowej na 64 bitowym systemie W7

No popatrz, a w moim TC jakoś nie widzi. I nic dziwnego, bo odpowiedź
leży w tym artykule:

http://www.ghisler.ch/wiki/index.php/On_64-bit_Windows_versions,_some_files_and_folders_shown_by_Windows_Explorer_are_not_shown_by_Total_Commander!

Tamże są opisane sposoby na ominięcie tego ograniczenia w 32-bitowych
wersjach TC.

P.S. Idź lepiej na spacer i wyluzuj...
Z mojej strony EOD.

--