Re: Gdzie można kupić dobry wentylator do zabytkowej karty graficznej?

Autor: JDX <jdx_at_onet.pl>
Data: Sat, 19 May 2012 13:31:30 +0200

On 2012-05-19 03:29, Remek wrote:
[.....]
> Dziwne rzeczy piszesz. Jeden mógł być wadliwy, ale wszystkie? Najzwyklejszy
> coolerek za kilka zł wytrzyma kilka lat. Nie przesadzaj. Chyba, że chodzi Co
> o takie świecące g...
Też mi się wydaje, że zwykły wentylatorek powinien wytrzymać kilka lat.
Te oryginalne to wytrzymały nawet "grubych" kilka lat. Niestety, te
których używam obecnie padają po *kilku miesiącach* i kilka dni temu
wymieniłem już 4 sztukę. I nie jest to żaden świecący badziew, jest to
po prostu zwykły badziew. :-D Poza tym "padają" to jest trochę
nieprecyzyjne słowo ponieważ one nadal spełniają swoją funkcję, tzn.
obracają się i odprowadzają ciepło z radiatora. Problem w tym, że wydają
przy tym nieprzyjemne dla ucha dźwięki. :-D Nie wiem, może pozycja w
której pracują ("do góry nogami", siła ciężkości ściąga "śmigło" z osi)
im nie odpowiada?