Re: Na ile powinien starczyć tusz w Brotherze?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat, 19 May 2012 13:33:56 +0200

"Rafal Lukawski" napisał:

> W którym miejscu autor wątku wspomniał, iż ma sieciowe, kolorowe
> urządzenie wielofunkcyjne? Z istotnych informacji, które zauważyłem to to,
> że to Brother i drukuje do 113 stron na jednym kartridge'u.

Na tej grupie dyskusyjnej jest więcej, niż ten jeden wątek. Warto czasami
przeczytać kilka ostatnich wątków przed zabraniem głosu, jeśli już nie dla
orientacji w tematach, to chociaż z szacunku dla Netykiety, która to
nakazuje.
Hint: wątek raptem z wczoraj pt. "Krzywy wydruk", pierwsze zdanie.

JoteR