Re: Doświadczenie z moich zakupów na e-bay

Autor: Przemys³aw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Sat, 19 May 2012 06:38:43 +0200

Dnia Tue, 01 May 2012 03:22:06 +0200, Animka napisał(a):

> Czcionka bardzo mała. Ja używam Tahomę i większą czcionkę.

To sobie powiększ. Masz taką listwę rozwijaną z opisem (w angielskiej
wersji) Size. Zrobić Ci screena z wersji PL?

> Ponadto dłubałam w edytorze ustawień, jest juz trochę lepiej, ale w tym
> oknie oknie Narzędzia/Opcje nie mam już w tabelce Iso 8859-2.

Spójrz jeszcze raz na te screeny. Szczególnie na ramki/pola:
Fonts for:
Character encodings:

Aha - może się tak zdarzyć, że posty wysyłane przez użyszkodników błędnie
skonfigurowanego Outlook Express, które są wysłane w ISO 8859-2 ale bez
deklaracji kodowania w nagłówkach, będą się wyświetlać błędnie. Ale to nie
wina Thunderbirda.

> Do wyboru mam tylko UTF-8 i nic więcej.

Gdzie? W którym miejscu?

> Chciałam na razie się przestawic na to ISO dla świętego spokoju, ale nie
> mam już możliwości, chyba, że znowu w edytorze ustawień będę szukać i
> zmieniÄ™.

Co i gdzie chcesz przestawiać?

> Nawet jak zainstaluję 12 to i tak mi te ustawienia w Edytorze ustawień
> zostaną, bo nie chcę usuwać całego czytnika.

Usunięcie czytnika nie powoduje - AFAIR - usunięcia profilu użytkownika. Nie
dziw się, że świeża instalacja przyjmie ustawienia i konfigurację, którą ma
dostępną.

[ Prawdziwa głupota za każdym razem pokona sztuczną inteligencję.          ]
[                                                        (Terry Pratchett) ]