Re: Doświadczenie z moich zakupów na e-bay

Autor: Animka <to.nie.ja_at_wp.pl>
Data: Tue, 01 May 2012 03:22:06 +0200

> Tak tak. Nie można. A świstak siedzi i zawija… Przykłady:

Czcionka bardzo mała. Ja używam Tahomę i większą czcionkę.
Ponadto dłubałam w edytorze ustawień, jest juz trochę lepiej, ale w tym
oknie oknie Narzędzia/Opcje nie mam już w tabelce Iso 8859-2. Do wyboru
mam tylko UTF-8 i nic więcej. Chciałam na razie się przestawic na to ISO
dla świętego spokoju, ale nie mam już możliwości, chyba, że znowu w
edytorze ustawień będę szukać i zmienię.
Nawet jak zainstaluję 12 to i tak mi te ustawienia w Edytorze ustawień
zostaną, bo nie chcę usuwać całego czytnika.

--
animka