Jaki laptop biznesowy z drugiej ręki?

Autor: <michaljasminum_at_gmail.com>
Data: Fri, 18 May 2012 05:14:48 -0700 (PDT)

Witam,
chcę kupić laptopa z drugiej ręki. Ma mi służyć przede wszystkim do prac biurowych, przeglądania netu, rzadziej do oglądania filmów. Do gier wcale.

Priorytetem dla mnie jest stabilność, cicha praca (chłodny procesor i dobry układ chłodzenia), wytrzymałość (również mechaniczna - porządna obudowa, wytrzymałe zawiasy). Chciałbym, żeby laptop miał klasyczny, biznesowy design.
Pozostałe parametry, które laptop ma posiadać:
- ekran matowy 15,4-15,6"
- możliwość podłączenia zewnętrznego monitora
- możliwość podłączenia zewnętrznej klawiatury
- łatwa dostępność części zamiennych
- dobrze by było, żeby miał kamerę, ale nie jest to priorytet (zawsze mogę dołączyć zewnętrzną)
- min. 2 GB RAM
- taktowanie procesora ok. 2 Ghz

Sprzęt będzie mi służył przede wszystkim w domu (substytut komputera stacjonarnego), więc ciężar nie jest krytyczny.

Chciałbym zmieścić się w cenie do ok. 1000 zł.

Co polecacie?
Mam obecnie upatrzone dwa modele:

IBM LENOVO ThinkPad T61
http://allegro.pl/ibm-t61-15-4-t7500-4mb-100gb-rw-kamera-poznan-i2328945528.html

Dell Latitude D830
http://allegro.pl/rewelacyjny-dell-d830-4ghz-2gb-80gb-rw-torba-poz-i2337895205.html

Który z tych lapków polecacie? A może jakiś inny.

Z góry dzięki za sugestie i podpowiedzi.

Pozdrawiam,
Rex