Re: Jaki laptop biznesowy z drugiej ręki?

Autor: p0li <p0li_at_autko.SCHNITT.pl>
Data: Fri, 18 May 2012 17:04:25 +0200

T->Dnia 2012-05-18 14:14:48 niejaki michaljasminum_at_gmail.com napisał:
> Co polecacie?
> Mam obecnie upatrzone dwa modele:
>
> IBM LENOVO ThinkPad T61
> http://allegro.pl/ibm-t61-15-4-t7500-4mb-100gb-rw-kamera-poznan-i2328945528.html

della nie znam więc się nie wypowiem

sam od ~5-6 lt używam T60p - jak dla mnie nie widze alternatyw - kupując
drugi raz wybrałbym tak samo

rok temu młodemu kupiłem R61 - wciąż dobre - ale jednak to nie seria Txx

aha - za swojego dałem 2400 (używanego)
więc sądzę że ten na allegro to dobry wybór

aczkolwiek matryca trochę słaba (rozdzielczość) - zaletą jest to że możesz
sobie matrycę z mocniejsza rozdzielczością kupić osobno i przełożyć w 1,5h

druga uwaga - w opisie napisali coś o modemie wwan - ztcw to model z tym
modemem powinien mieć 3 lampkę z lewejstrony na dole matrycy - ten na
zdjęciu ma dwie: wifi i BT

i oczywiście doczytałeś że kamerę dostaniesz w osobnym pudełku bo ten model
nie ma wbudowanej?

to tyle na pierwszy rzut oka

--
http://42.pl/u/y68